Lekcje fitness dla mężczyzn

Ćwiczenia w domu to świetny sposób na utrzymanie kondycji i zbudowanie wymarzonego ciała, przy jednoczesnej oszczędności czasu i pieniędzy. Fitness jako forma treningu sportowego świetnie sprawdza się w pracy nad każdą grupą mięśniową.

Zebraliśmy najlepsze darmowe lekcje wideo treningów fitness dla mężczyzn z ćwiczeniami na kształtowanie sylwetki i odchudzanie do samodzielnego wykonania w domu.


Rozgrzewka

Należy zrobić rozgrzewkę przed każdą aktywnością fizyczną i urozmaicić trening tak, aby angażować wszystkie grupy mięśniowe.

  • Rozpoczęcie treningu bez rozgrzewki jest rażącym naruszeniem bezpieczeństwa ze względu na zagrożenie dla zdrowia. Szczególnie ważna jest rozgrzewka przed intensywnymi ćwiczeniami.


 Trening dla utrzymania kondycji

Czasami na dbanie o formę jest tylko trochę czasu, ale nawet w takich sytuacjach ćwiczenia bywają skuteczne. Wystarczy 15-20 minut i spokojne miejsce z dobrą wentylacją. Żaden sprzęt nie potrzebny.


 Trening odchudzający

Ten rodzaj treningu wymaga dużej intensywności: ćwiczenia wykonywane są w sposób ciągły i w dużym tempie.


Pochylenia, przysiady, pompki

Nawet zwykłe ćwiczenie można urozmaicić odpowiednim podejściem. Najważniejsze jest zaprojektowanie dobrego programu dla siebie, z uwzględnieniem osobistych preferencji i osobliwości.


15-minutowa sesja

Mocny 15-minutowy trening na świeżym powietrzu, który doda energii ciału. Program idealny do poprawy koordynacji ruchowej.


Barki

Ta część ciała zostaje dobrze ukształtowana poprzez wykonywanie standardowych pompek. Mogą być one różnego rodzaju, ale musi istnieć koncentracja na miejscach obciążenia. Największa siła powinna być przekierowana na barki. Dla urozmaicenia dopuszczalne spróbować użyć dodatkowego sprzętu. 


Bicepsy i akcesoria

Posiadanie jakiegoś sprzętu ułatwia wykonywanie niektórych programów. Istnieje wiele rodzajów przedmiotów nadających się do zamontowania w domu, ale gdy nie chcemy wydawać na to pieniędzy, możemy spróbować wykorzystać krzesła lub na przykład stół, ale należy zachować ostrożność.


Ćwiczenia z hantlami

Hantli pomogą zwiększyć siłę i szybkość ruchu. Po ćwiczeniach poczujemy przyjemną lekkość, a nasza wytrzymałość wzrośnie wielokrotnie. Jakie hantle wybrać na początek? 2 lub 2,5 kilograma to optymalna waga.


Klatka piersiowa

W tym przypadku można osiągnąć dobre rezultaty stosując klasyczne pompki i kilka bardziej skomplikowanych wariantów. Nie ma potrzeby stosowania żadnych narzędzi pomocniczych. Realne to robić nawet w małym pomieszczeniu, ale warto pamiętać, by trenować w dobrze wentylowanym pokoju, by uniknąć deficytu tlenu.


Mięśnie pleców

Poprzez podciąganie łatwo rozwijać masę mięśniową na plecach i w innych miejscach. Potrzebna jest tylko jedna poprzeczka — można ją zamontować w domu.


Brzuch


10-minutowy trening


Nogi


Kształtowanie sylwetki

Wytrwałe, kontrolowane w czasie ćwiczenia szybko poprawiają sylwetkę, sprawiają, że ciało wygląda ładniej i czujemy się silniejsi.


Całe ciało

Kompleks aktywności powinien zawierać trening dla wszystkich grup mięśniowych.


Bieganie na miejscu

Ultra efektywna metoda wspierania swoich zdolności fizycznych w domu. Angażuje wszystkie grupy mięśniowe, a intensywność łatwo dobrać indywidualnie. Jest to świetna opcja dla początkujących.


Trening na spalanie tłuszczu


Podczas ćwiczeń zwracaj uwagę na to, jak się czujesz i postępuj ostrożnie. Kontuzje mogą wystąpić nawet podczas zwykłych przysiadów. Uważaj na siebie i bądź czujny.


823
17 wideo