10 najlepszych aplikacji do planowania i zarządzania zadaniami

Kiedy byliśmy dziećmi, wydawało się, że czas płynie powoli. Nie dość, że mieliśmy czas na wszystko, to jeszcze zastanawialiśmy się, co jeszcze można zrobić. Teraz jest inaczej. Nauka, praca, rodzina, dom… Czasami w zgiełku nie łapiemy oddechu i umykają nam ważne rzeczy. Aby temu zapobiec, dzisiejsze smartfony mogą być wyposażone w terminarze i planery, które przypominają o ważnych spotkaniach i rzeczach do zrobienia.

Przydatny wybór darmowych aplikacji do planowania i organizacji czasu na systemy iOS i Android, które pomogą załatwić wszystkie sprawy we właściwym terminie.


Remember The Milk 

Remember The Milk to serwis z listami zadań. Po raz pierwszy został uruchomiony w 2005 roku. Ostatnio twórcy całkowicie odświeżyli interfejs i dodali nowe funkcje. Teraz interfejs działa na koncepcji "kart" - wyskakujących paneli z rzeczywistymi informacjami (ważne sprawy, przypomnienia), które można wywołać i ukryć za pomocą machnięcia. Organizer Remember The Milk pozwala na tworzenie i przeglądanie list, dodawanie nowych zadań i notatek, tworzenie planów na najbliższą przyszłość, edytowanie istniejących "inteligentnych list" lub tworzenie nowych. Aplikacja może być opcjonalnie zainstalowana na komputerze i tablecie - wtedy wszystkie informacje są synchronizowane. Ponad milion pobrań. Wysoka ocena w Google Play - 4,7 (50,5 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Microsoft To Do

Jeden z najpopularniejszych planerów na świecie. Microsoft To Do to lista rzeczy do zrobienia, na której można tworzyć zadania, ustawiać terminy wykonania i powiadamiać o nich. Możesz tworzyć powtarzające się wydarzenia. Zadania umieszczane są w określonej grupie: rodzina, praca, zakupy i tak dalej. W razie potrzeby zadania można uzupełnić o notatki, a nawet pliki. Dla wygody możesz dodać hashtagi - dzięki temu niczego nie przegapisz. Ponad dziesięć milionów pobrań. Średnia ocena w Google Play - 4,6 (249 tys. opinii).

Pobierz aplikację na Android, na iOS, na Windows


ToDoist

ToDoist został uruchomiony w 2007 roku i od 15 lat cieszy się popularnością wśród użytkowników. Projekt stale się rozwija i wprowadza nowe funkcje. Główną zaletą aplikacji jest łatwy i prosty interfejs oraz możliwość stworzenia do 80 zadań za darmo. Jednocześnie listy są synchronizowane na wszystkich urządzeniach i każdy może być podłączony do ich przeglądania - przyjaciele, współpracownicy, członkowie rodziny. Wszystkie zadania można podzielić na podzadania, a nawet mniejsze cele i posortować według ważności, daty i nazwy. Dziesięć milionów pobrań. Średnia ocena w Google Play - 4,6 (248 tys. głosów). Znajduje się w TOP-50 darmowych apek w App Store w gatunku Produktywność.

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Any.do

Menedżer zadań umożliwia sortowanie zadań na 3 rodzaje: według daty (pogrupowane według dni - dziś, jutro itd.), według listy, według priorytetu (zadania priorytetowe są wyświetlane na początku listy). Jeśli nie przepadasz za pisaniem na smartfonie, program zaproponuje skorzystanie z mikrofonu - wszystkie słowa zostaną zamienione na tekst. Oprócz zadania możesz wpisywać podzadania, dołączać pliki i ustawiać przypomnienia. Listy można udostępniać współpracownikom, znajomym i rodzinie. Oprogramowanie doskonale synchronizuje się na wszystkich urządzeniach. Ponad 10 milionów pobrań. Średnia ocena w Google Play - 4,4 (453 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS, na Windows


Trello

Trello to aplikacja, która nie tylko pozwala tworzyć zwykłe listy to-do, lecz także pomaga zorganizować przepływ pracy. W Trello wszystko jest przedstawione w postaci stosów kart. Każdy stos pokazuje status dowolnego projektu. Możesz prowadzić dyskusje z kolegami, organizować głosowania, przesyłać dane i pliki, umieszczać na nich znaki tekstowe i kolorowe. Idealny do start-upów, projektów domowych i notatek z pomysłów. Znajduje się w rankingu 100 najlepszych darmowych aplikacji w App Store w kategorii Business. Ponad 10 milionów ściągnięć. Średnia ocena w Google Play - 4,4 (116 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


TickTick 

Kalendarz z przypomnieniami, listami zadań i kieszonkowym pamiętnikiem. Szybko i łatwo można tworzyć zadania, listy to-do. Aplikacja działa zarówno w trybie online, jak i offline. Fajne jest to, że można ustawić ważność zadań, a także powiązać sprawy z konkretną lokalizacją. Przykładowo, jeśli potrzebujesz kupić mleko, wpisujesz adres sklepu, a aplikacja przypomni o tym zadaniu, gdy będziesz w odległości 100 metrów od sklepu. Możesz także dołączać dodatki i komentarze do zadań, ustawiać czas i dodawać innych użytkowników. TickTick jest zintegrowany z Kalendarzem Google i synchronizuje zadania i notatki na wszystkich urządzeniach. Ponad 5 milionów pobrań. Ocena użytkowników w Google Play - 4,7 (108 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


MyLifeOrganized

MyLifeOrganised to kolejna łatwa w użyciu aplikacja do tworzenia list to-do. Każde zadanie można rozbić na mniejsze, stwarzając całe drzewo, co jest bardzo przydatne w prowadzeniu firmy. Jednocześnie można ustalić konkretny termin płatności, ustawić powtarzający się cykl i określić priorytet. Synchronizacja pomiędzy wszystkimi urządzeniami jest szybka i łatwa. A także wysyła inteligentne przypomnienia, gdy dotrzesz do właściwego miejsca. Pięćset tysięcy instalacji. Średnia ocena w Google Play - 3,9 (5,51 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


GTasks 

GTasks to przydatny harmonogram zadań, którym można łatwo zarządzać na różnych urządzeniach. Interfejs aplikacji jest bardzo prosty: na głównym pasku menu znajduje się wszystko, co potrzebne do tworzenia zadań (listy, ustawienia). Do każdego zadania przypisana jest data i godzina oraz można ustawić tryb powtarzania. Aby dodać nowe zadanie należy napisać jego nazwę, można również skorzystać z nagrywania głosowego. Ponad milion instalacji. Ocena użytkowników w Google Play - 3,7 (47 tys. opinii).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Tasks planner

Jeśli nie lubisz planować na odległą przyszłość, ale zawsze zapisujesz nadchodzące zadania, to aplikacja Task planner będzie twoim niezbędnym pomocnikiem. Tutaj wszystkie codzienne zadania są zapisane w najszybszy i najprostszy sposób. Interfejs aplikacji jest równie jasny i dostępny jak jej funkcja. Wygląda to jak symulacja stron notatnika z podziałem na kategorie. Na górze znajdują się zadania na dziś, na dole zadania na najbliższe dni. Z taką samą łatwością zaznaczasz zadania zakończone (są po prostu przekreślone). Wszystko jest czytelne i niezwykle łatwe. 100 tys. ściągnięć. Wysoka ocena w Google Play - 4,9 (3 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Taskade

Prosty planer do załatwienia zadań zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Aplikacja pozwala na ustrukturyzowanie zadań i monitorowanie ich realizacji. W wersji darmowej użytkownik może dodawać, edytować i zaznaczać zadania, mieć dostęp do kalendarza na lata i wiele więcej. Apka może być uruchomiona zarówno w trybie online, jak i offline - wszystko jest synchronizowane przez chmurę. Możesz dzielić się listami to-do z grupami (przyjaciółmi, rodziną, współpracownikami). Wysoka średnia ocena w Google Play - 4,8 (6,1 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


11 261