15 najlepszych aplikacji do treningu interwałowego HIIT

Trening interwałowy to metoda polegająca na naprzemiennym wykonywaniu ćwiczeń o wysokiej i niskiej intensywności. Należy skupić się na ćwiczeniach przez określony czas, a następnie zrobić sobie przerwę lub wykonywać mniej intensywne ćwiczenia. Czas trwania interwałów może wahać się od 5 sekund do 8 minut, dzięki czemu trening jest krótki - nie dłuższy niż pół godziny. Trening interwałowy oszczędza czas i nie wymaga specjalnego sprzętu, a także sprzyja szybkiej utracie wagi i zwiększeniu wytrzymałości, jednocześnie zapewniając świetne samopoczucie i poprawiając sylwetkę.

Wybraliśmy najlepsze darmowe aplikacje i programy do treningu interwałowego HIIT na telefony komórkowe, smartfony i tablety na systemach Android i iOS.


HIIT | Down Dog

Program do treningów interwałowych o wysokiej intensywności. Użytkownik ma możliwość dostosowania poziomu trudności, wyboru mięśni do pracy, czasu trwania ćwiczeń i odpoczynku, dodania muzyki i asystenta głosowego. Każda sesja treningowa jest unikalna i skomponowana z dostępnych rodzajów ćwiczeń (ponad 1000 wariantów). Możesz potrzebować minimalnego sprzętu ─ taśm o różnym oporze, hantli, maty. Jeśli nie masz żadnego z nich, nie ma problemu - ćwicz z własną masą ciała. Program jest odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych sportowców. Pomoże zwiększyć wytrzymałość, schudnąć i wyrzeźbić ciało. Ponad milion ściągnięć. Wysoka ocena w Google Play - 4,9 (58,6 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Tabata HIIT. Trening w domu

Bezpłatna aplikacja do treningu tabata (interwałowy trening o wysokiej intensywności) z timerem. Podstawowy trening to 4-minutowe ćwiczenia spalające tłuszcz, które można wykonywać w dowolnym miejscu. Program opiera się na klasyce: 20 sekund aktywności, 10 sekund odpoczynku. W sumie jest osiem powtórzeń. W zależności od początkowego poziomu wytrenowania stopień trudności wykonywanych ćwiczeń zmienia się, ale format pozostaje ten sam – 4 minuty podczas jednej sesji. Harmonogram można samodzielnie dopasować. Jest tu timer, licznik kalorii i przypomnienia. Prosty i przyjazny dla użytkownika interfejs. Ponad milion pobrań. Średnia ocena w Google Play - 4,7 (25,1 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Tabata Timer and HIIT Timer

Darmowa aplikacja timera jest odpowiednia do każdego treningu HIIT. Użytkownik tworzy harmonogram treningu i ćwiczy w sposób skoncentrowany, bez liczenia interwałów w głowie. Jeśli klasyczny schemat 20x10 nie pasuje do ciebie, ustaw własny. Na przykład 40 sekund ćwiczeń o wysokiej intensywności, 20 sekund odpoczynku. Dla każdego interwału wybierz konkretny sygnał dźwiękowy. Ułatwia to odróżnienie jednej rundy od drugiej, nawet gdy ekran jest wyłączony. Program zawiera kolekcję utworów muzycznych. Ponad milion instalacji. Wysoka średnia ocena w Google Play - 4,9 (17 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


HIIT Workouts

Aplikacja zawiera krótkie treningi HIIT i tabata, wymagające zaledwie od 4 do 7 minut dziennie. Sesje treningowe odbywają się według harmonogramu, a instruktor demonstruje ich przebieg na nagraniu wideo. Trzeba zapoznać się z techniką i powtarzać ćwiczenia wraz z instruktorem. Skuteczne ćwiczenia o wysokiej intensywności pomogą szybko pozbyć się warstwy tłuszczu, nadając ciału napięcie i rzeźbę. Ponad 100 tysięcy instalacji. Średnia ocena w Google Play - 4,8 (2,08 tys. opinii).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Fitify

Aplikacja zawiera ponad 900 ćwiczeń dla początkujących i doświadczonych sportowców, w tym treningi interwałowe. Można trenować ze sprzętem gimnastycznym (takim jak ciężarki, taśmy oporowe, piłka gimnastyczna, sztanga, hantle i inne) lub bez niego. Sesje treningowe trwające 10-25 minut. System przygotowuje dla użytkowników spersonalizowane plany, istnieje również unikalny kreator treningów. Co tydzień dostosowuje się stopień obciążenia. Wirtualny trener pokazuje techniki na wideo, wskazówki audio pomagają w ich wykonaniu. Statystyki pozwalają na śledzenie wyników. Program działa w trybie offline. Wśród 50 najlepszych bezpłatnych aplikacji w App Store znajdujących się w gatunku "Zdrowie i fitness". Ponad dziesięć miliony użytkowników. Ocena w Google Play - 4,8 (114 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Stoper do Ćwiczeń

Aplikacja z timerem do treningów interwałowych. Użytkownik ręcznie ustawia interwały o wysokiej i niskiej intensywności, określa liczbę podejść, czas trwania treningu, a następnie uruchamia odliczanie. Wprowadzone parametry można zapisać w szablonach, co eliminuje konieczność ponownego ich wpisywania. Oprogramowanie działa nawet po zablokowaniu ekranu, zapewniając nieprzerwane treningi bez rozpraszania uwagi. W programie dostępna jest muzyka do odtwarzania w tle. Ponad sto tysięcy ściągnięć. Wysoka średnia ocena w Google Play - 5,0 (4,76 tys. opinii).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


HIIT - trening interwałowy

Prosty program do zarządzania treningami HIIT. Umożliwia ćwiczenia w domu i na siłowni bez użycia sprzętu. Użytkownik wybiera i opisuje trening, ustawia harmonogram na 30 dni, długość treningu i rozgrzewki po czym intensywnie pompuje swoje ciało. Jest wbudowany timer, system przypomnień, wskazówki głosowe. W ustawieniach można wybrać język polski dla interfejsu. Ponad milion instalacji. Średnia ocena w Google Play - 4,7 (17,1 tys. opinii).

Pobierz aplikację na Android, podobną na iOS


Hiit Workout Generator

Aplikacja oferuje interwałowe treningi HIIT, które nie wymagają sprzętu lub potrzebują niewielkiego wyposażenia, takiego jak hantle, ciężarki kettlebell, sztangi i inne. Program zawiera ponad trzysta ćwiczeń na wszystkie części ciała, w tym pompki, podskoki, przysiady, podciągnięcia, podciąganie hantli, wypady i ćwiczenia na mięśnie brzucha z pomiarem czasu. Użytkownik określa czas trwania i liczbę serii. W przypadku posiadania sprzętu można dodać go do planera, a sztuczna inteligencja pomoże stworzyć bardziej zróżnicowany plan ćwiczeń. Oprogramowanie działa w trybie offline. Ponad sto tysięcy ściągnięć. Średnia ocena w Google Play - 4,8 (1,06 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Freeletics

Wirtualny trener HIIT oparty na sztucznej inteligencji opracowuje spersonalizowany plan treningowy. Bierze pod uwagę sprawność fizyczną użytkownika, to, czy kiedykolwiek wykonywał trening interwałowy, czy był kontuzjowany. Za każdym razem nowe spersonalizowane programy. Nie będziesz musiał powtarzać tych samych ćwiczeń. Darmowa wersja aplikacji zawiera 22 treningi HIIT, serię rozgrzewek oraz tracker dla biegaczy i sprinterów. Dostępne są plany żywieniowe i moduł edukacyjny z materiałami o sporcie. W TOP-100 darmowych aplikacji w Apple Store w kategorii "Zdrowie i fitness". Ponad 10 milionów instalacji. Ocena w Google Play - 3,8 (245 tys. opinie).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Interval Timer - HIIT Training

Timer interwałowy bez gotowych planów treningowych. Użytkownik ćwiczy według własnego zestawu i śledzi czas za pomocą aplikacji. Funkcjonalność pozwala na ręczne ustawianie cykli pracy i przerw. Powiadomienie dźwiękowe informuje o zakończeniu każdej rundy. W razie potrzeby można całkowicie wyłączyć dźwięk, ale wtedy trzeba będzie śledzić stoper na ekranie. System nadaje się zarówno do treningu w domu, jak i na siłowni. Program zawiera kolekcję muzyki do słuchania podczas ćwiczeń. Ponad milion instalacji. Średnia ocena w Google Play - 4,8 (8,99 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


8fit - Fitness na co dzień

Wirtualny instruktor HIIT i tabaty w smartfonie. Aplikacja zawiera ponad 350 ćwiczeń dla różnych poziomów sprawności. Po wybraniu odpowiedniego z nich można zacząć ćwiczyć w domu, bez konieczności używania dodatkowego sprzętu - pracując z własną masą ciała. Ćwiczenia trwające 5-20 minut pomogą schudnąć, zbudować masę mięśniową i poprawić kondycję. Do wyboru są: kardio, bieganie, crossfit i spacery. Test sprawności fizycznej pozwala zmierzyć postępy. Wśród dodatkowych funkcji znajdują się licznik kroków, spersonalizowany plan zdrowego odżywiania oraz przepisy na pyszne i zdrowe posiłki. Ponad 10 milionów pobrań. Ocena w Google Play - 4,5 (149 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


HIITBURN

Aplikacja do treningu HIIT. Program opiera się na naprzemiennych maksymalnych i minimalnych obciążeniach. Pomoże pozbyć się warstwy tłuszczu, zwiększyć wytrzymałość i wzmocnić mięśnie. Istnieje ponad 300 treningów dla osób o początkowym i zaawansowanym poziomie wytrenowania. Dostępne są 30-dniowe wyzwania. Ćwiczenia są zróżnicowane i odpowiednie dla osób w każdym wieku. Ponad 10 tysięcy instalacji.

Pobierz aplikację na Android, na iOS


Aplikacja do ćwiczeń HIIT

Gotowe treningi HIIT z różnymi zestawami ćwiczeń, trwające nie dłużej niż 5 minut. Treningi można wykonywać codziennie przez miesiąc. Wszystkie ćwiczenia są mierzone za pomocą timera i głosowo prowadzone przez wirtualnego trenera. Czas trwania treningu zależy od kondycji, a interwały są dobierane tak, aby osiągnąć szybki efekt i uniknąć kontuzji. Apka zawiera 30-dniowe wyzwania pozwalające zrzucić zbędne kilogramy.

Pobierz aplikację na Android, podobną na iOS


Trifecta

Program z treningami i poradami żywieniowymi. Użytkownik ma dostęp do ogromnej kolekcji różnego rodzaju programów, w tym treningów interwałowych w stylu HIIT i Tabata. Wystarczy podążać za trenerem, wykonując ćwiczenia zgodnie z wideo. Dostępny jest również licznik kalorii, skaner kodów kreskowych do rejestrowania spożycia żywności, funkcja monitorowania wody oraz wykresy i tabele do śledzenia postępów. Ponad sto tysięcy ściągnięć. Średnia ocena w Google Play - 4,3 (1,27 tys. głosów).

Pobierz aplikację na Android, na iOS


HIIT by MrandMrsMuscle

Trening interwałowy o wysokiej intensywności z użyciem sprzętu i bez niego. Pomoże zbudować masę mięśniową i jednocześnie schudnąć poprzez spalanie tłuszczu. Program fitness został zaprojektowany na cztery tygodnie. Użytkownik wykonuje przysiady, pompki, podnosi hantle, wyskakuje z przysiadu. Do wyboru jest łącznie dwadzieścia profesjonalnych planów treningowych. Dodatkowym atutem jest bezpłatna dieta odchudzająca. Ponad 10 000 pobrań.

Pobierz aplikację na Android, na iOS


140